Ready for take-off!

2 februari 2014 - Houten, Nederland

Hello familie en vrienden!

Morgen begint mijn grote avontuur in Ierland! De koffer is ingepakt, mijn Mexicaanse afscheidsmaaltijd is bijna klaar en ik heb zojuist 70 boeken op de ereader gezet.. dit moet helemaal goed komen! Morgenochtend reizen Louise en ik af naar het land van de donkere bieren, de onophoudelijke regen en... de woeste hurlingmannen!

Op dit blog zal ik zo nu en dan een update geven van alle leuke dingen die ik mee maak, en natuurlijk foto's posten! Vind je het dus leuk om mijn wel en wee een beetje in de gaten te houden, meld je dan aan voor de mailinglijst, of kijk af en toe op Facebook voor nieuws van mijn kant :)

Liefs Rosanne

1. Rox:
    2 februari 2014
    70 boeken?? Kom je dan nog wel aan je onderzoek toe haha! Heel veel plezier, geniet ervan, en vergeet niet ook af en toe wat leuke updates in de fieldworkgroep te posten!
  2. Maya, Bas en Max:
    Hoi Rosanne,

Wij zijn heel benieuwd. In Hell on Wheels spelen ook veel Ieren en dat zijn allemaal stoere binken, met geweldige verhalen en zingen kunnen ze ook! Vooral genieten van die 10 weken en tussendoor ook nog wat research doen.
  3. Nils:
    2 februari 2014
    Heel veel plezier Rosanne!
  4. Mama:
    3 februari 2014
    Hoi Rosanne, en daar zit je nu al in Dublin. Het was vanochtend gezellig om je uit te zwaaien. Echt de anthropoloog op pad, de Ieren zijn gewaarschuwd ;)

Go for it!
  5. Robin:
    Gingers do have souls!
  6. Robin:
    Hee Roos,

Mijn reactie komt niet helemaal door volgens mij dus misschien dubbelop dit!
    Fijn dat je veilig bent aangekomen, dat is één. Ben erg benieuwd naar je gastgezin, terror-gingers of meer een familie Wemel?
    Ik lees het wel op je volgende blog!